اثبات انحراف منکرین غدیر فقط با یک حدیث

از زبان مستبصر جناب آقای حشمتی

( مولوی سابق منطقه ی بلوچستان)

 

خلاصه ای از کلیپ شماره ی (۶)

این مکتب بسیار غنی است همین حدیث غدیر و ثقلین برای ما کافی است در برابر دشمنان اهل بیت ، پیامبر می فرمایند وقتی به اهل بیت چنگ زدید هرگز گمراه نمی شوید معنای واضحش اینست که آنهایی که چنگ نزدند گمراه می شوند چون پیامبر فرمودند کتاب الله و عترتی ، پس نمی‌شود گفت حسبنا کتاب الله = قران برای ما کافی است ، نمی‌توانیم بدون احادیث پیامبر و معصومین قرآن را بفهمیم ، سفارشات پیامبر را باید عمل کنیم و اهل بیت بهتر میدانند که پیامبر چه سفارشی کرده اند ، اهل بیت مثل کشتی نوح است کسانی که به آنان پناهنده شود نجات پیدا می‌کنند کسانی که از غیر آنان معارف را بگیرد گمراه می‌شوند ، ولایت خیلی مهم است حدیث داریم از پیامبر که کسی که عبادت کند ولی ولایت نداشته باشد جهنمی است.

 

حدیث ثَقَلین یا دو گران سنگ یکی از حدیث‌های متواتر محمد است.

انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ابداً: کتاب الله فیه‌الهدی والنور حبل ممدود من السماء الی الارض وعترتی اهل بیتی وان اللطیف الخبیر قد اخبرنی‌انهما لن یفترقا حتی یردا علی الحوض وانظروا کیف تخلفونی فیهما

«من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می‌گذارم یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترتم اهل بیت را. تا وقتی که از این دو تمسک جویید، هرگز گمراه نخواهید شد و این دو یادگار من هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند. تا کنار حوض کوثر بر من وارد شوند.»

 

اثبات انحراف منکرین غدیر فقط با یک حدیث