🕋 ﷽ 🕋

چالشی برای منکرین غدیر بمناسبت ولادت پر برکت حضرت بقیة الله عجّل الله تعالی فرجه الشریف و هدیه ای به منتظرین حضرتش :

(خودمانی و درگوشی به شیعیان:
نقاط آسیب پذیر منکرین غدیر بیش از حد و اندازه است ، از طرق مختلف میتوان آنها را به چالش کشید ، چون اصولی ترین اعتقاداتشان بر سست ترین پایه هاست و متزلزل است ، از جمله اینکه میتوان بوسیله ی وجود مقدس امام زمان علیه السلام ، ادعای منکرین غدیر مبنی بر “انتخابی” بودن جانشینی پیامبر صلی الله علیه و آله را نفی کرد .

— یک بام و دو هوا !!!

منکرین غدیر از طرفی معتقدند جانشینی پیامبر “انتصابی” نیست بلکه “انتخابی” است ‌.

از طرف دیگر مطابق روایات متواتری که در کتبشان است معتقدند حضرت مهدی منجی آخرالزمان از فرزندان و عترت و اهل بیت پیامبر است که “به اذن الهی” ظهور می کند و با تشکیل حکومت اسلامی هدف پیامبر ( عدالت) را در عالم گسترش خواهد داد‌.

— چه چیزی یک بام و دو هواست؟

آنچه درباره ی جانشینی پیامبر و ظهور منجی معتقدند با هم در تضاد است.

ابتدا به این روایات که در کتب منکرین غدیر است دقت کنید :

۱. رسول خدا (صلى الله علیه و آله) : « قیامت بر پا نمیشود مگر اینکه بیاید مردی از اهل بیتم که اسم او هم اسم با من است »۱
🍃🌺🍃🌺🍃

۲. ام‌سلمه از رسول خدا (صلى الله علیه و آله) نقل کرده است که رسول خدا فرموده است : « مهدی از عترت من و از فرزندان فاطمه است » .۲

🍃🌺🍃🌺🍃

۳. سول خدا (صلى الله علیه و آله) : « هر کس قیام مهدی را انکار کند کفر ورزیده به آنچه که بر رسول خدا نازل شده است »۳

🍃🌺🍃🌺🍃

۴. رسول خدا (صلى الله علیه و آله) : «مهدی از اهل بیت ماست و خداوند امرش را در یک شب اصلاح میکند » . ۴

🍃🌺🍃🌺🍃

۵. رسول خدا (صلى الله علیه و آله) : « هرگاه مهدی (عليه السلام) را دیدید با او بیعت کنید ، ولو اینکه رو یخ کشیده شوید ، چون مهدی خلیفه خداست » . ۵

🍃🌺🍃🌺🍃

منکرین غدیر با پاسخ به این سوال👇 ” یک بام و دو هوا را حل کنند :

چرا معتقد به انتصابی بودن منجی آخرالزمان بعنوان فردی از عترت و فرزندان پیامبر هستید (معتقدید مهدی باذن الهی ظهور می کند) در حالیکه درباره ی جانشینی پیامبر معتقدید “انتخابی” است ؟

توضیح : اگر جانشین پیامبر صلی الله علیه و آله از طرف خداوند نصب نمی شود و انتخابی از طرف مردم است ( بخاطر دفاع از سقیفه و غصب خلافت امیرالمومنین چنین اعتقادی دارند) خب یک مهدی نامی را انتخاب کنید تا با ظهور خود و تشکیل حکومتی که پیغمبر فرمودند منجی عالم بشریت شود .

سوالی عمیق تر : مطابق اعتقاد و فتوای خودتان منکر مهدی بعنوان کسی که “باذن الهی” ظهور می کند کافر است ( انتخابش با بشر نیست بلکه انتصابی از طرف خداست) خب اگر چنین است تکلیف اولی و دومی و سومی چه میشود ؟

بالاخره کسی که بعد از پیامبر اجازه دارد همانند پیامبر تشکیل حکومت دهد و هدف ایشان را در گسترش عدالت عملی کند “انتخابی” است یا ” انتصابی” ؟

اگر “انتصابی” است ( که روایاتتان درباره ی منجی همین را ثابت می کند) ابوبکر و عمر و عثمان حق نداشتند حکومت تشکیل دهند (و ادعای شیعیان مبنی بر غصب خلافت ائمه که از طرف خدا نصب شده بودند ثابت می شود) و اگر “انتخابی” است چرا یک مهدی را برای هدفی که پیامبر فرمودند انتخاب نمی کنید ؟

⚘الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج⚘

۱.مسند أحمد ت شاكر ، ج ۳ ، ص ۴۹۱ ، ح ۳۵۷۱
۲. سنن ابن ماجه ، ص ۶۸۰ ، ح ۴۰۸۶
۳. التصريح بما تواتر في نزول المسيح ، ص ۲۴۲ ، ح ۶۰
۴.سنن ابن ماجه ، ص ۶۸۰ ، ح ۴۰۸۵
۵.المستدرك على الصحيحين ( ط. العلمية ) ، ج ۴ ، ص ۵۱۰