بسم الله الرحمن الرحیم

 

در این صفحه قوانین و مقررات سایت البرهان به آدرس alborhan.net  تنظیم شده است. کاربران محترم موظف هستند پیش از خرید محصول از سایت، موارد موجود در این صفحه را کاملا مطالعه کرده باشند. بدیهی است خرید هر یک از محصولات سایت به معنی پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد.

آدرس سایت البرهان

با توجه به تعداد کثیری از وبسایتهای هم نام و مشتق از کلمه برهان به استحضار کلیه کاربران محترم می رساند سایت البرهان  تنها بر روی دامنه alborhan.net فعال است. کلیه خدمات هیئت یاوران ظهور  توسط همین آدرس دامنه ارائه می گردد. خرید هرگونه محصول از آدرسی غیر از alborhan.net  طبیعتا ارتباطی به هیئت یاوران ظهور  نداشته و این هیئت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید محصولات از دیگر وبسایت ها ندارد.

راه های ارتباطی سایت

راه های ارتباطی البرهان به طور واضح در صفحه تماس با ما مشخص شده اند. کاربران با مراجعه به صفحه مربوطه می توانند از طرق مختلف با این وب سایت تماس بگیرند.

قوانین عمومی سایت

ارائه کلیه خدمات، پشتیبانی و دریافت بروزرسانی محصولات مستلزم رعایت قوانین عمومی سایت می باشد.

البرهان موظف است پس از تکمیل خرید توسط کاربر، فاکتور خرید، شامل لینک دانلود محصول خریداری شده را به صورت ایمیل ارائه دهد.

تمامی اطلاعات حساب کاربران نزد البرهان محفوظ است.

هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند تنها یک حساب کاربری در سایت داشته باشد. در صورت مشاهده چند حساب کاربری توسط یک شخص یا شرکت، کلیه حساب ها مسدود خواهند شد و دسترسی کلی کاربر به سایت (اعم از خدمات، پشتیبانی و دریافت بروزرسانی محصولات)، برای همیشه مسدود خواهد شد و حق هرگونه شکایتی از کاربر سلب می شود.

چنانچه خریدار با هویت غیر واقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، البرهان حق دارد سفارش را باطل کند.

البرهان حق هرگونه ویرایش در قوانین سایت را در هر زمانی خواهد داشت. لذا کاربران باید همواره پیگیر آخرین تغییرات قوانین و مقررات مندرج در این صفحه باشند.

پشتیبانی سایت

کلیه مشکلات حساب کاربری و مالی توسط پشتیبانی البرهان قابل پیگیری می باشند. پشتیبانی سایت از طریق راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما و یا از طریق پنل کاربری ارسال تیکت صورت می گیرد.

پشتیبانی البرهان موظف است مشکلات احتمالی فرایند خرید را برای کاربران حل نماید. اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی رسید خرید از البرهان به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود.

پشتیبانی البرهان  موظف است پرداخت های بانکی که به هر دلیل با مشکل مواجه شده است را پیگیری نماید. اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود کاربر پس از پرداخت فاکتور، محصول را دریافت نکند، موجب از بین رفتن حق کاربر نخواهد شد.

تنها راه شناسایی کاربران در البرهان ایمیل آن ها می باشد. لذا کاربران موظف هستند در هنگام خرید یا ثبت نام در سایت از آدرس ایمیل حقیقی و فعال خود استفاده نمایند. راه ارتباطی البرهان با کاربران نیز صرفا ایمیل کاربر می باشد.

محصولات سایت البرهان

محصولات البرهان شامل کتب، مقالات ، رسانه های دیجیتال و  محصولات فرهنگی و آموزشی مرتبط می باشد.

محصولات خریداری شده صرفا برای استفاده شخص یا شرکت خریدار می باشد. انتشار تمام یا بخشی از محصول خریداری شده در سایر سایت ها خلاف قوانین می باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت.

بازگشت وجه

از کاربران محترم خواهشمندیم در خرید محصولات از سایت دقت لازم را داشته باشند.

توضیحات کامل هر محصول در صفحه معرفی آن به طور کامل درج شده است.

همچنین کاربران می توانند جهت مشاوره رایگان خرید محصولات از راه های ارتباطی معرفی شده در صفحه تماس با ما با کارشناسان البرهان در تماس باشند.

با توجه به ماهیت محصولات سایت البرهان که فایل های دانلودی می باشند، امکان مرجوع آن وجود نخواهد داشت. بازگشت وجه تنها در صورت تشخیص سایت البرهان امکان پذیر خواهد بود و تشخیص این موضوع تماما از سوی این سایت صورت می گیرد.

در صورت خرید محصول اشتباه یا غیر مناسب برای اهداف مورد نظر، به هیچ وجه امکان تغییر سفارش یا بازگشت وجه وجود ندارد. لذا از کاربران محترم خواهشمندیم پیش از خرید، محصول مورد نظر را به طور کامل بررسی نمایند.