پاسخی به منکرین غدیر ۱۸ 

— منکرین غدیر اصل “جریان غدیر” را نتوانسته اند منکر شوند زیرا بیشترین راوی را دارد و بصورت متواتر نقل شده است ولی “موضوع غدیر” را (خلافت و وصایت امیرالمومنین و بقیه ی ائمه ، صلوات الله علیهم ، پس از پیامبرصلی الله علیه و آله) منکر می شوند.

— در این کلیپ که با تحقیقات فراوان تهیه شده ، ثابت شده با وجود ۷۸ جمله ی کلیدی که درباره ی جانشینی ائمه در ۲۱ کتاب معتبر منکرین غدیر هم اکنون موجود است باید گفت ۱۰۰٪ هدف پیامبر از ایراد خطبه ی غدیر ، برای شیعه و سنی تحقق یافته است.

— پس باید ادعا کرد : “موضوع غدیر” هم ، مانند “جریان غدیر” ، قابل انکار نیست .

— برای دریافت نام کتب منکرین غدیر و جملات کلیدی پیامبر که طی ۲۳ سال رسالت ایشان درباره ی خلافت بلافصل ائمه پس از خود فرموده بودند حتما این کلیپ را ملاحظه فرمائید.

— محتوای خطبه غدیر که شامل یک خطبه طولانی هست و ما آن رابه  عنوان یک مجموعه  داریم به عنوان خطبه غدیر و در یک کتابی جمع آوری شده و استوانه های شیعه این را از طرق مختلف نقل کرده اند ودلالت آن و  سند آن مشخص هست و هیچ شکی در خطبه غدیر نیست اما این خطبه غدیر را با این فراز ها منکرین غدیر به صورت یکجا نقل نمی کنند! و اقل خطبه غدیر را که نقل می کنند همانی است که در دعای ندبه آمده است: من کنت مولاه و فعلی مولاه. در حالیکه منکرین غدیر آنچه را که از خطبه نقل می کنند بسیار کمتر و در حد چند فراز می باشد و این در حالی است که خطبه غدیر در طول حیات پیامبر مکرم صلوات الله علیه هم طولانی ترین خطبه و حدیث هست و هم بیشترین راوی را دارد که آنرا نقل کرده اند.