باب توهین به پیامبر ، صلی الله علیه و آله ، را چه کسی باز کرد؟

کلیپ شماره ی ( ۹)

منکرین غدیر ، مطالبی به پیامبر نسبت می دهند که شخصیت معنوی ایشان را زیر سوال می‌برند و به ایشان تهمت هائی می‌زنند ، غربی‌ها از کتب همین منکرین غدیر فیلم های مضحک علیه اسلام و پیامبر می سازند ، به گفته ی بعضی ها سلمان رشدی از لابلای همین کتب منکرین غدیر کتاب آیات شیطانی اش را نوشته است

باب توهین به پیامبر ، صلی الله علیه و آله ، را چه کسی باز کرد؟
مطلبی از زبان مستبصر جناب آقای حشمتی ، مولوی سابق منطقه ی بلوچستان.

 

در دو آیه زیر خداوند، از كاربرد كلمات اهانت‌آميز به پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله: در قران نهی فرموده است:
۱. يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَقُولُوا راعِنا وَ قُولُوا انْظُرْنا ….

۲. مِنَ الَّذِينَ هادُوا يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ‌ وَ يَقُولُونَ سَمِعْنا وَ عَصَيْنا وَ اسْمَعْ غَيْرَ مُسْمَعٍ وَ راعِنا لَيًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَ طَعْناً فِي الدِّينِ‌ … وَ لكِنْ لَعَنَهُمُ اللَّهُ بِكُفْرِهِمْ فَلا يُؤْمِنُونَ إِلَّا قَلِيلًا.

برخی از کسانی که  حقایق [کتاب آسمانی] را [با تفسیرهای نابجا و تحلیل های غلط و ناصواب] از جایگاه های اصلی و معانی حقیقی اش تغییر می دهند، و [به زبان ظاهر به پیامبر] می گویند: [دعوتت را] شنیدیم و [به باطن می گویند:] نافرمانی کردیم و [از روی توهین به پیامبر بر ضد او فریاد می زنند: سخنان ما را] بشنو که [ای کاش] ناشنوا شوی. اگر آنان [به جای این همه اهانت از روی صدق و حقیقت] می گفتند: شنیدیم و اطاعت کردیم و [سخنان ما را] بشنو و ما را مهلت ده [تا معارف اسلام را درک کنیم] قطعاً برای آنان بهتر و درست تر بود، ولی خدا آنان را به سبب کفرشان لعنت کرده، پس جز عده اندکی ایمان نمی آورند.